امکان سنجی

تماس با ما

 تلفن:

۰۲۱-۸۸۶۱۰۱۵۴-۶ 

فکس:

۰۲۱-۸۸۶۱۰۱۵۷ 

پست الکترونیک:

info@innoxir.com

در خبرنامه ما عضو شوید



    ابتکار ما در پیوندزنی آینده‌پژوهی به فرصت‌های کسب‌وکاری از طریق مطالعات امکان‌سنجی است. مطالعات امکان‌سنجی کاملاً متفاوت با مطالعات مرسوم هستند و صرفاً برموضوعات نوآورانه و آینده‌نگر تمرکز دارند. به عبارت دیگر کارشناسان آینده‌پژوه ما، هم‌زمان برای تدوین مطالعات امکان‌سنجی آموزش دیده‌اند و اساساً برای چنین خدمتی حرفه‌ای هستند. بنیان‌گذاران اکسیر سوابق ۱۰ ساله در انجام مطالعات امکان‌سنجی برای صنایع فلزی داشته‌اند و امروز این توانمندی را به سطح منحصر به فردی تحول داده‌اند. علاوه‌براین، یکی از خدمت‌های ما به مشتریان، تدوین مطالعات امکان‌سنجی و طرح‌های کسب‌وکار به زبان لاتین و مذاکره با شرکت تکنولوگ و سرمایه‌گذار خارجی از سمت مشتریان است. ما مقید هستیم در مطالعات امکان‌سنجی صرفاً محدود به حوزه‌هایی باشیم که پیشتر مطالعه آینده‌پژوهی در آن‌ها داشته‌ایم. این تمرکز و حساسیت، ما را حرفه‌ای تر و مشتریان‌مان را راضی‌تر و متمایزتر ساخته است.

    • ما به واسطه دانش ویژه آینده‌پژوهی از یک سو و دانش تدوین مطالعات امکان‌سنجی از سوی دیگر، بهترین گزینه برای توسعه فرصت‌های آینده‌نگر در کسب‌وکار مشتریان هستیم.
    •  به دلیل نگارش و انجام مطالعات متعدذ امکان‌سنجی در بخش معدنی و فلزی، ما نسبت به بررسی ابعاد اقتصادی، فنی و مالی در این صنعت احاطه کامل داریم. ما با تکیه بر این تجارب می‌توانیم فرصت‌های متمایز و در عین حال متکی به تجربه، برای مشتریان خلق کنیم.
    • فعالیت امکان‌سنجی اکسیر، در داخل مجموعه‌ای از فرآیندهای پیشینی و پسینی قرار داده شده است و مشتریان اکسیر از ابتدا تا انتهای مسیر خلق ثروت، همراهی ما را خواهند داشت.

    مسیر خدمت‌دهی ما در امکان‌سنجی مبتنی بر طرح‌واره زیر است:

    ما در حوزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری، خدمات دیگری نیز داریم، برای اطلاعات اینجا کلیک کنید.