صفحه اصلی 8 خدمات 8 آینده‌پژوهی و دیده‌بانی فناوری

آینده‌پژوهی و دیده‌بانی فناوری

تماس با ما

 تلفن:

۰۲۱-۸۸۶۱۰۱۵۴-۶ 

فکس:

۰۲۱-۸۸۶۱۰۱۵۷ 

پست الکترونیک:

info@innoxir.com

در خبرنامه ما عضو شوید



    ما اولین و متخصص‌ترین گروه آینده‌پژوهی در بخش معدن و صنایع فلزی ایران هستیم و می‌توانیم فرصت‌های جذاب کسب‌وکاری و فناورانه را به مدد آینده‌پژوهی برای شما فراهم کنیم. ما آمادگی داریم که پاسخگوی سوالات، ابهامات و عدم‌قطعیت‌های شما نسبت به آینده باشیم و در عین حال از این ابهامات، مسیر روشنی برای ثروت‌آفرینی ایجاد کنیم.

    • به پشتوانه تعریف، مدیریت و اجراء بیش از ۲۰ پژوهش آینده‌نگر در طی ۳ سال و ادامه آن در سال جاری، ما به دانش و پایگاه علمی قابل‌توجهی برای ارائه خدمت به مشتریان‌مان رسیده‌ایم. هر پژوهش آینده‌نگر ما، منجر به شناسایی مجموعه‌ای از فرصت‌های تحول در کسب‌وکارهای متقاضی شده است و هم‌زمان موضوعات جذاب و آینده‌نگر جدیدی را پدیدار کرده است. گزارش‌های آینده‌پژوهی ما، به شدت برای مشتریان ما مزیت‌آفرین و منحصر‌به‌فرد بوده‌اند.
    • تیم بینارشته‌ای ما در حوزه آینده‌پژوهی، از لحاظ تجربه آینده‌پژوهی در صنعت معدن و صنایع فلزی، ویژه هستند و از لحاظ کمیت، کیفیت و سابقه، تیم مشابه آن در بخش معدنی و فلزی ایران وجود ندارد. دلبستگی به ایران، یادگیری مستمر، خاستگاه‌های دانشی متنوع و شوق به آینده، صفات معرف تیم آینده‌پژوهی اکسیر است.
    • آینده‌پژوهی‌های ما متکی به فراصت و روشن‌بینی مشتریان‌مان است که متقاضی حوزه‌های نو هستند. اکسیر نیز با همین مشتریان و کسب‌وکارهای مشتاق آینده تعریف می‌شود و تلاش دارد که با این کسب‌وکارها اتحاد راهبردی داشته باشد.
      مسیر ما در خدمت‌دهی حوزه آینده‌پژوهی مبتنی بر طرح‌واره زیر است: