صفحه اصلی 8 خدمات 8 فرصت‌های سرمایه‌گذاری

 فرصت‌های  سرمایه‌گذاری

تماس با ما

 تلفن:

۰۲۱-۸۸۶۱۰۱۵۴-۶ 

فکس:

۰۲۱-۸۸۶۱۰۱۵۷ 

پست الکترونیک:

info@innoxir.com

در خبرنامه ما عضو شوید



    مهم‌ترین و ارزش‌افزاترین خروجی یک تیم آینده‌پژوه و شرکای کسب‌وکاری آن، تدوین بسته‌های کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری است. این بسته‌ها، بازارهای کنام (niche) و جذاب را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌سازد. همچنین بسته‌های سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نو، به شرکت‌ها کمک می‌کند که برنامه توسعه خود را مبتنی بر بهترین و آینده‌نگرترین پیشنهادها تنظیم کنند. ما در اکسیر طیف متنوعی از خدمات مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری را اعم از انتقال فناوری، خدمات پایلوت، امکان‌سنجی و نوآوری باز (بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری) ارائه می‌دهیم.

    • هم‌بنیان‌گذاران شرکت تاکنون بیش از ۳۰ پروژه امکان‌سنجی متقاضی‌محور در بخش فلزات را مدیریت کرده‌اند و هم‌اکنون در شرکت اکسیر، این توانمندی را با فعالیت‌های آینده‌پژوهی گره‌زده‌اند. به همین سبب شیوه انجام و خروجی امکان‌سنجی‌های ما، برای مشتریان منحصر به فرد است.
    • شرکت اکسیر، تنها آن‌دسته از مطالعات امکان‌سنجی را انجام می‌دهد که مرتبط با حوزه‌های آینده‌پژوهی‌ باشد و به همین سبب، تیم اکسیر در این زمینه نسبت به سایر بازیگران در صنعت معدن و صنایع فلزی، کاملاً متخصص شده‌ است و فرصت‌های پیشنهادی به شرکای راهبردی در حال گسترش است.
    • بنیان‌گذاران مجموعه ما چندین دهه تجربه در توسعه پایلوت‌های مرتبط با صنعت آهن و فولاد داشته‌اند و در حال حاضر در شرکت اکسیر در دو موضوع راهبردی، خدمات پایلوت به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند.
    • ما با باور به نوآوری باز، شبکه‌ای از شرکت‌های فناور و نوآور به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات را در قالب یک کنسرسیوم حرفه‌ای شکل‌ داده‌ایم. روش ما برای نفوذهی فناوری‌های نو در بخش معدنی و فلزی، به‌طور هم‌زمان محصول‌محور و نیازمحور است و این هم‌زمانی، تمایز ما با سایر کنشگران فعال در ایران است.
    • در پروژه‌هایی که از لحاظ فنی یا اقتصادی، امکان توسعه داخلی وجود نداشته‌ باشد، تیم ما گزینه انتقال فناوری را برای متقاضیان فراهم می‌سازد. اکسیر، صرفاً در انتقال فناوری حوزه‌های نوین و پیشرفته ورود پیدا می‌کند و همین موضوع وجه تمایز، اکسیر برای مشتریان است. در حال حاضر، در دو حوزه مرتبط با صنایع فلزی، فرآیند انتقال فناوری توسط اکسیر در حال اجرا است.
    • اعتبار کنونی اکسیر در بسته‌های سرمایه‌گذاری، به دلیل جلب نظر سرمایه‌گذاران پیشگام و جذب سرمایه‌های هوشمند به حوزه‌های نوین بوده است. لذا وجود چنین خدمات پیشرویی، به لطف تقاضای شرکای راهبردی و مشتریان پیشرو ما بوده است.

    مسیر ما در خدمت‌دهی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر طرحواره زیر است:

    اکسیر به ‌طور مشخص در چهار حوزه «نوآوری باز»، «انتقال فناوری»، «خدمات پایلوت» و «امکان‌سنجی» خدمت ارائه می‌نماید.
    برای اطلاعات بیشتر برروی هریک کلیک کنید.

    انتقال فناوری

    نوآوری باز

    امکان سنجی

    خدمات پایلوت